Grootste Bier Pubquiz op 29 mei tijdens 7e editie Week van het Nederlandse Bier

Grootste Bier Pubquiz op 29 mei tijdens 7e editie Week van het Nederlandse Bier
Bierliefhebbers door heel Nederland testen gelijktijdig bierkennis
Op dinsdagavond 29 mei testen bierliefhebbers door heel Nederland hun bierkennis tijdens de ‘Week NL Bier Pubquiz’. Tientallen cafés bieden deze speciale Bier Pubquiz aan tijdens de Week van het Nederlands Bier. Van 24 mei t/m 3 juni staat heel Nederland in het teken van bruisende bieractiviteiten. Zo wordt de week traditiegetrouw geopend met het Nederlands Bierproeffestival in Den Haag en afgesloten met de Nederlandse Brouwerijdagen. Iedere horecazaak kan zich tot uiterlijk 24 mei (voor 12.00 uur) online aanmelden via www.quiz-vragen.nl. Voor een overzicht van alle activiteiten tijdens de Week van het Nederlandse Bier zie: www.weekvanhetnederlandsebier.nl 

image

Rob Alphenaar, voorzitter Alliantie van Bier Tapperijen (ABT) en bestuurslid van de Stichting Week van het Nederlands Bier legt uit: “De Week NL Bier Pubquiz bestaat uit acht uitdagende rondes. Zo is er een fotoronde, een audioronde en diverse open vragen die antwoord geven op de leukste biervragen. Iedereen kan meedoen door zich aan te melden bij een deelnemend café in de buurt waarbij men meespeelt voor €2.50,- per persoon. Bestel er mooie Nederlandse bieren bij en test samen met bierliefhebbers uit heel Nederland de bierkennis.”

Meedoen pubquiz
Horecazaken en ondernemers die de pubquiz willen aanbieden op dinsdagavond 29 mei tijdens de Week van het Nederlands Bier 2018 kunnen zich eenvoudig aanmelden via www.quiz-vragen.nl en de pubquiz kopen. Ze ontvangen vervolgens de quiz met fotoronde, fragmentenronde en diverse vragenrondes inclusief antwoordformulieren en -boekjes. Bestellen is mogelijk tot donderdag 24 mei 12.00 uur.

Stichting Week van het Nederlandse bier
De Week van het Nederlandse Bier is een initiatief van Stichting Week van het Nederlandse Bier. In de stichting heeft de Nederlandse biersector zicht verenigd met als doel het bier van eigen bodem te promoten en Nederland kennis te laten maken met de diversiteit van bier. In de Stichting Week van het Nederlandse Bier zitten afgevaardigden van: Nederlandse Brouwers, CRAFT, Alliantie van Bier Tapperijen, Mitra drankenspeciaalzaken, Bier&cO, Bierburo, Birdy Publishing / Bier! magazine en Bier Consumenten vereniging PINT. Voor meer informatie over de Stichting Week van het Nederlandse Bier zie: www.weekvanhetnederlandsebier.nll.

Comments

comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *